Pagini

luni, 16 septembrie 2013

                                                                         Comenzi!

 Comenzile se fac pe adresa: lauraiosif37@yahoo.com Produsele postate imi sunt foarte dragi.O sa vedeti ca preturile sunt mici pentru valoarea lor, existand un raport calitate-pret foarte bun. Produsele postate pe acest blog sunt intr-o conditie excelenta, aproape noi sau chiar deloc purtate, din garderoba mea personala. - Nu fac schimburi - Sunt deschisa la negocieri ( in limita bunului simt). - Daca nu va este ceva clar, aveti intrebari, nu ezitati sa ma contactati, va stau cu placere la dispozitia dvs.Dupa expedierea articolelor, nu exista posibilitatea pentru retur.Asta pentru ca nu exista motive. Produsele vandute vor fi sterse de pe blog. -Articolele rezervate sunt tinute max. 3 zile. Plata: - Prin Posta Romana - in sistem Ramburs - comenzi min. 35 Ron - taxa postala O - comenzi sub 35 Ron - taxa postala 7 Ron - articole noi : la o comanda min.2 articole, taxele postale sunt O (zero).La 1 articol, taxa este 4 Ron. - Nu exista comanda minima La comanda am rugamintea sa-mi trimiteti numele si adresa dvs. Livrarea se face prin Posta Romana, in 2-3 zile lucratoare. Comenzi peste 150 Ron beneficiaza de transport gratuit. Persoane care apar pe LISTA NEAGRA la alte bloguri, vor ACHITA IN AVANS in contul meu bancar produsele dorite, FARA EXCEPTII! Imi rezerv dreptul de a-mi selecta clientii! Va multumesc pentru vizita si va mai astept ! Cu drag, Laura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu